به گزارش خبرنگار مهر، سجاد صنعتی منفرد ظهر شنبه در جلسه شورای مسکن درمحل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: مسئولیت اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن واگذار شده است.

وی با بیان اینکه از ۱۹ شهر استان زنجان در ۱۲ شهر مقرر شده زمین به این مجموعه واگذار شود، اظهار داشت: ساخت ۷۲۲ واحدی گلشهر کاظمیه زنجان به بنیاد مسکن استان واگذار شده و کلنگ زنی این طرح از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، با بیان اینکه ساخت ۹۰ واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد هیدج هم در دستور کار بنیاد مسکن استان است، گفت: برخی از پروژه‌ها فاقد امکانات روبنایی از جمله شبکه معابر هستند که باید این مشکلات حل شود.

صنعتی منفرد تاکید کرد: معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات بانکی تسریع شود و تاکنون بنیاد مسکن استان با منابع داخلی اقدام به تکمیل واحدها کرده و نیاز به تزریق منابع مالی دارد.

در ادامه این جلسه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، با بیان اینکه در اجرای طرح ملی اقدام ملی مسکن باید شهرداری‌ها همکاری و مساعدت لازم را داشته باشد، افزود: در اجرای طرح ملی اقدام مسکن در استان باید دستگاه‌های خدمات رسان با جدیت پای کار بیایند.

علیرضا جزء قاسمی تصریح کرد: تامین زیر ساخت‌ها از جمله آب، برق و گاز از ابتدا مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد تا در مراحل انجام کار دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1411688
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.