شهرام میرزایی روز دوشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: برپایی پست های بازرسی سلامت به منظور غربالگری و تب سنجی ویروس کرونا از ۹ اسفند در مبادی ورودی و خروجی استان زنجان در ۲۴ پست آغاز شده بود.
وی خاطرنشان کرد: پایش سلامت ۹۷ هزارو ۶۰۷  نفر توسط نیروهای داوطلب، جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان با موفقیت انجام شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تعداد سرنشینان ۳۸ هزار و ۹۶ خودور  بودند که در خصوص ابتلا به ویروس کرونا سلامت آنها مورد پایش قرار گرفت.
میرزایی ادامه داد: در این مدت پایش سلامت، ۴۲۲ نفر با علائم تب شناسایی شده بودند که  ۳۶۹ نفر به مراکز درمانی استان ارجاع داده شدند.
وی اظهارداشت: از ابتدای غربالگری و پایش سلامت یک‌هزار و ۳۶۴ نفر از داوطلبان، جوانان و پرسنل هلال احمر در پست های بازرسی سلامت، غربالگری و تب سنجی افراد ورودی به شهرها فعالیت کرده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از این تعداد یک هزار و چهار نفر داوطلب و اعضای جوانان و ۳۶۰ نفر نیز از کارکنان جمعیت هلال احمر استان هستند.
میرزایی اضافه کرد: در این مدت ۲۴۴ خودروی سواری، کمک دار و کمک دار سبک در ارائه خدمات فعال بود.
وی با بیان اینکه غربالگری و تب سنجی هلال احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی استان زنجان انجام شد، تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان دوشادوش هموطنان برای شکست و ریشه کنی کرونا در تلاش است و از هیچ خدمتی در این خصوص دریغ نمی کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عبور از بحران ویروس کرونا مستلزم عزم همگانی همه شهروندان در سطح شهرها و روستاها است و هلال احمر استان زنجان با همه توان تجهیزات و نیروها شبانه روز در تلاش است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.