سید محمود موسوی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح استان زنجان تعدادی از کسبه اقدام به عرضه رایگان ماسک در بین شهروندان کردند.
وی تاکید کرد: تعدادی از بازاریان نیز با راه اندازی پویش اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر، خیابان ها، اماکن عمومی، دستگاه های عابر بانک در سطح شهر زنجان کردند.
رئیس اتاق اصناف استان گفت: منابع مالی مواد اولیه مایع ضدعفونی این پویش را تعدادی از بازاریان تهیه و تامین کردند.
موسوی تاکید کرد: با دستور فرماندار شهرستان زنجان و ستاد پیشگیری از کرونا، به همه اتحادیه ها اعلام کردیم تا واحدهای صنفی که کالاهای غیرضروری ارائه می کنند فعالیت های خود را تعطیل کنند.
وی خاطرنشان کرد: این دسته از واحدهای صنفی که کالاهای اساسی و ضروری به شهروندان ارائه می دهند با رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا نسبت به ارائه خدمات فعال هستند.
رییس اتاق اصناف استان به توزیع میوه شب عید اشاره کرد و گفت: در حال حاضر توزیع سیب و پرتقال در سطح شهرستان ها جریان دارد و همه اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع کرونا تهیه شده است.
موسوی یادآوری کرد: هم اکنون در صفوف عرضه میوه ازدحامی وجود ندارد.
وی از همه شهروندان خواست، هر شخصی احتمال دهد که در صورت حضور غیرضروری در بیرون از منزل به ویروس کرونا مبتلا و موجب انتقال آن به اعضای خانواده و عزیزانش خواهد شد، از این کار اجتناب کرده و در خانه می ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.