امیر ارجمند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس در گنبد سلطانیه، غار کتله خور، موزه مردم شناسی رختشویخانه، موزه باستان شناسی و مردان نمکی زنجان، موزه باستان شناسی ابهر و موزه صنایع دستی تا اطلاع بعدی از پذیرش بازدید کنندگان معذور هستیم.  

وی با بیان اینکه این اقدام برای حفاطت از سلامت شهروندان انجام می شود، اظهار داشت: ما در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۹۹ برای مقابله ویروس کرونا، اجرای اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار داریم.  

به گزارش ایرنا بر اساس مصوبه شورای تامین و ستاد پیشگیری از کرونای استان زنجان، این استان در نوروز ۹۹ پذیرای مسافران و گردشگران نخواهد بود.  

گفتنی است بر اساس اعلام  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از مجموع ۵۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان، تاکنون ۲۶ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و چهار نفر نیز جان خود را از دست دادند.

همچنین رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ۱۸ اسفند ماه نیز اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۵۶۶ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۹۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲ هزار و ۱۳۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.