سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید براینکه کلیه عاملین این قتل‌های رخ داده در سطح زنجان از سوی پلیس آگاهی این استان شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی استان تحویل شده اند، اظهار داشت: کنترل خشم و مراجعه به قانون هنگام اختلافات، می تواند در کاهش میزان قتل‌ها بسیار موثر واقع شود.

وی افزود: زنجان به لحاظ تعداد وقوع قتل در رتبه پایین است و اگر افراد آستانه تحمل خود را بیشتر کنند به حتم میزان نزاع و درگیری منجر به قتل نیز روند کاهشی به خود خواهد گرفت.  
رحمتی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد هنگام رو در رو شدن با یکدیگر و وجود کوچکترین مشکلی، بی اختیار از کوره درفته، خشمشان فزونی یافته و رفتارشان از کنترل خارج شده و با توجه به دسترس بودن آلات قتاله مرتکب قتل می شوند و وقتی به خود می آیند که کار از کار گذشته است و پشیمانی فایده ای نخواهد داشت.  

وی با بیان اینکه اغلب جرمها به خاطر مصرف مواد مخدر اتفاق می افتد، افزود: در واقع مواد افیونی سنتی و صنعتی، سبب‌ ساز  بروز اقدامات مجرمانه است و فرد می تواند با مصرف آنها دست به هر کاری زده و حتی مرتکب جنایت شود.   

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از خانواده ها انتظار می رود نسبت به فرزندان، بستگان، منسوبین و آشنایان خود، نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند و آنها را از نتایج منفی رفتارهای خشن آگاه سازند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.