غلامرضا الهی‌سرشت روز جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:۲۰۳ نفر خبرنگار، عکاس و فیلمبردار در سطح استان، اخبار مربوط به انتخابات را پوشش میدهند که ۱۴۳ نفر از صداوسیمای مرکز زنجان، ۴۱ نفر از رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱۹ نفر نیز اعضای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات هستند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی اخبار انتخابات در ۲ بخش صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: بخش اول، اطلاعیه هایی است که به صورت زنده از ستاد انتخابات کشور اعلام و از طریق رسانه ملی در استان به اطلاع مردم می رسد.

الهی‌سرشت افزود: بخش دوم، درگاههای رسمی و کانالهای اطلاع رسانی استانداری و سایر رسانه های استان است که از طریق فضای مجازی به اطلاع عموم مردم می رسد.

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان زنجان گفت: صداوسیمای مرکز زنجان نهایت همکاری در برگزاری و انعکاس اخبار انتخابات استان را داشته و اکیپهای خبری به تمام شهرستانها و بخشهای استان اعزام کرده که گزارشهای زنده و تولیدی را پخش می کنند.

وی اظهار داشت: میزان تولید تصویر، فیلم و خبر نسبت به دوره گذشته انتخابات، رشد معناداری داشته که از لحظه آغاز به کار ستاد انتخابات با شور و هیجان و اشتیاق فراوان به شکوه و رونق نشاط سیاسی در بین مردم کمک کرده‌اند

الهی‌سرشت خاطرنشان کرد: از زمان آغاز فرآیند رای‌گیری تا این لحظه، اصحاب رسانه طی ۲ مرحله از شعبه‌های رای‌گیری، بازدید کرده و گزارش مکتوب و مصور از شور و نشاط سیاسی مردم تهیه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون استاندار زنجان از شعبه‌های اخذ رای در شهرستان‌ها بازدید می‌کنند، افزود: تا عصر امروز، رییس ستاد انتخابات استان نیز از برخی شعبه‌ها بازدید می کند تا از نزدیک در جریان روند امور قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.