حسین رحمانی هزاررود روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات سالم رسالت اصلی وزارت کشور است و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران را دربر دارد.

وی یادآورشد: بر این اساس در راستای برگزاری قانونمند و سالم انتخابات از هیچ یک از اقدامات قانونی چشم پوشی نخواهیم کرد.

رحمانی هزاررود تصریح کرد: رسالتی که بر عهده مجریان انتخابات قرار داده شده باید به نحو احسن به منصه ظهور رسیده و با بهره گیری از نقاط ضعف و قوت انتخابات های گذشته، تمام مساعی لازم جهت برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان سلطانیه به کار گرفته شود.

این مسؤول ادامه داد: اعضای هیات اجرایی نیز با حساسیت کامل و هوشیارانه در امر برگزاری انتخابات دخیل هستند و از هرگونه اقدام شائبه انگیز مبنی بر له و یا علیه فرد خاصی جدا خودداری می‌شود.

وی بر لزوم تعامل قانونی بین هیات های اجرایی و نظارت تاکید کرد و گفت: قبل از بروز هرگونه مسائل اعم از اقدامات شبه دار انتخاباتی، باید از آن پیشگیری کرد.

رحمانی هزاررود افزود: بر اساس تصمیمات ستاد انتخابات استان و کمیته اجرایی شهرستان، رایزنی های مختلف و متعددی در راستای ایجاد بسترهای لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات در این شهرستان انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اهتمام لازم و صد درصدی مجریان انتخابات نیز در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو به کار گرفته شده و بسترهای کافی در این مسیر نیز مهیا است.

به گفته فرماندار سلطانیه،  بر اساس پیش‌بینی‌ها برای شهرستان سلطانیه با ۲ حوزه فرعی در زمینه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.  

استان زنجان پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.