به گزارش خبرنگار مهر، حجت ا لا سلام ابوالقاسم دولابی شامگاه جمعه در نشست بصیرتی در جمع بسیجیان، با بیان اینکه ایرانی‌ها امروز مایه افتخاری همه آزادی خواهان جهان هستند، گفت: باید مولفه های وحدت و بصیریت در جامعه تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران به مهم‌ترین قطب تبادل علوم اهل بیت در سراسر دنیا تبدیل شده است، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در حالی رخ داد که دنیا به دو قدرت غرب و شرق تقسیم‌شده بود و انقلاب اسلامی ایران همه معادلات دنیای استکبار را از بین برد و حکومت اسلامی و مردمی را جایگزین حکومت طاغوت کرد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، بااشاره به توطئه دشمنان ایران طی ۴۱ سال گذشته، گفت: دشمنان در تمام مقتضیات زمانی درصدد ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران بودند ولی هرگز موفق نشدند.

دولابی با اشاره به اینکه تنها هدف آمریکا سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان همیشه نقشه بر آب‌شده چراکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم بوده و جایگاه مردمی دارد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب مردمی جهان است و با توجه به این اصل مهم با اقتدار و عزت به مسیر پربرکت خود اد امه می دهد.

دولابی با اشاره به ایام‌الله دهه فجر، بر لزوم تبیین اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی ایران در جامعه تاکید کرد و افزود: این ایام بهترین فرصت برای بیان و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، یادآور شد: باید اقدامات و دستاوردهای ۴۱ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران در جامعه به خوبی بیان و تشریح شود.

دولابی بابیان اینکه خداوند ملت ایران را در مقابل شاه مستکبر و ظالم پیروز کرد، گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیعت با آرمان‌های انقلاب است.

وی افزود: دشمن چشم دیدن اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را ندارد و با انواع ترفندها برای ایجاد مانع در مسیر اقتدار ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1347898
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.