ایرج احمدی روز چهارشنبه در مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی شماره یک (اشراق) زنجان، اظهار داشت: این شهرک صنعتی از شهرک‌های تراز اول استان زنجان بوده و واحدهای صنعتی مستقر در آن باید با حضور حداکثری در مجامع شرکت‌های خدماتی و انتخاب افراد کاردان برای عضویت در هیات‌مدیره آنها به پیشرفت و آبادانی شهرک صنعتی اشراق، اهتمام ورزند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، برنامه‌های مختلفی در طی سال در سطح واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار می‌کند.

احمدی با اشاره به انتخاب اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی شماره یک (اشراق) زنجان، گفت: اعضای هیات‌مدیره این شرکت از حداکثر ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار داشت: در مجمع عمومی شرکت خدماتی در دی ماه سال جاری، شمار اعضای حاضر به حد نصاب نرسیده بود، که با تلاش شرکت شهرک‌های صنعتی استان، نوبت دوم مجمع با حضور پرشور واحدهای صنعتی برگزار و اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت خدماتی نیز انتخاب شدند.

شهرک صنعتی اشراق زنجان به عنوان قدیمی‌ترین شهرک صنعتی استان با وسعت ۴۰۰ هکتار در هفت کیلومتری شهر زنجان واقع شده و هم‌اکنون ۷۱۱ واحد صنعتی، کارگاهی و خدماتی در آن مستقر هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.