سرهنگ سعید بابایی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این عملیات پلیسی که با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان اردبیل انجام شد ۲ سوداگر مرگ به دام افتادند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر که از فعالیت این قاچاقچیان مطلع شده بودند دستگیری متهمان را در دستور کار قرار داده و در یک اقدام غافلگیرانه آنها را که با یک دستگاه خودروی سواری در آزاد راه زنجان - تبریز در حال تردد بودند، شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی استان، دستگیر کردند.

بابایی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان دستگیر شده، این مقدار هروئین را که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود از اماکن توزیع موادمخدر را در اولین فرصت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

اواخر دی ماه امسال نیز، مقدار پنج کیلو و هفت گرم مواد مخدر از نوع هروئین از سوی ماموران انتظامی شهرستان ابهر کشف و ضبط شد.

از ابتدای سال تاکنون بیش از یک تن انواع موادمخدر در این استان کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش نشان می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.