حجت‌الاسلام جعفر رحیمی روز شنبه در جلسه شورای اداری ابهر، با تبریک آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار داشت: مکتب امام خمینی (ره) شامل اندیشه، دیدگاه ها و سیره عملی حضرت امام، به ‏ویژه نظریه ولایت مطلقه فقیه، تنها منجر به پیروزی انقلاب و تأسیس نظام اسلامی نشد، بلکه این مکتب دارای مولفه ‏ها و شاخصه‏ هایی است که با کمک آن‏ها، انقلاب اسلامی در مقابل توطئه های بیرونی، انحرافات داخلی و فتنه‌های مشترک عوامل داخلی و خارجی مصون ماند.
وی خاطرنشان کرد: ما در حوزه جهانی، ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها را شکستیم و در برابر بزرگترین نمایش قدرت و آرایش ناوهای جنگی آمریکا، نمایش قدرت و صف آرایی می کنیم.
امام جمعه ابهر تاکید کرد: ما امروزه وحشت را از دل مظلومان به دل مستکبران منتقل و سرنوشت امت اسلامی را دگرگون کرده و برای ملت‌های مستضعف آزاده جهان الگو شده ایم.
حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه کشور از نظر معنوی و اخلاق نسبت به گذشته بسیار پیشرفت کرده و به ملتی شجاع، جهادگر، شهادت طلب و ایثارگر تبدیل شده ایم، تصریح کرد: کشوری که از نظر نظامی، علمی و تحقیقاتی در حد بسیار پایین بود، به برکت انقلاب از نظر نظامی و علمی به اوج رسیده است.
وی ابراز کرد: امروز ایران در بین ۲۰۰ کشور دنیا رتبه هشتم تولید آهن جهان، رتبه ۱۴ تولید روی، رتبه اول تولید فیروزه، رتبه سوم تولید سنگ های تزئینی و ساختمانی  و رتبه ۱۲ تولید مس را دارد.
امام جمعه ابهر با اشاره به مقام اول کشور در حوزه فناوری نانو، یادآور شد: ایران سیزدهمین کشور جهان از نظر تولید غلات، رتبه سوم در تولید گاز طبیعی، رتبه ۱۲ صادرات گاز مایع و چهارمین کشور قدرتمند موشکی جهان است.
به گزارش ایرنا، در اولین روز از آغاز دهه فجر همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور زنگ انقلاب توسط مسؤولان شهرستان درسالن شهید باهنر ابهر نواخته همچنین مزار شهدای شهرستان گلباران و نمایشگاه کتاب در فرهنگسرای نور ابهر با حضور مسئولان افتتاح شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.