رسول مشهدلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در قالب ۲۰ تیم از استانهای مختلف و با حضور قریب ۱۲۰ ورزشکار زن و مرد در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان در اصفهان برگزار شد.

وی زمان برگزاری مسابقات بانوان را از یکم تا دوم و مردان را نیز از سوم تا چهارم بهمن ماه امسال اعلام کرد و اظهار داشت: رقابت های دوچرخه سواری به مسافت ۲۰ کیلومتر، دو پنج کیلومتر و دو به صورت پیوسته نیز به مسافت ۲/۵ کیلومتر، انجام شد و ورزشکاران زنجان جزو ۱۲ نفر برتر این پیکارها شناخته شدند.

مشهدلو که به عنوان سرپرست ورزشکاران اعزامی زنجان به این رقابت ها را همراهی می کرد، افزود: نفرات برتر پس از شرکت در اردوی انتخابی تیم ملی در رویداد بین المللی دوگانه که از اول تا ششم اسفند ماه امسال در استان البرز برگزار خواهد شد حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: فهیمه رضایی و فرشته رومی (رده بزرگسالان) و لیلا مقدم و لیلا عبدی (رده جوانان)، بهزاد قربانلو، محمود مرادی و مهدی تیموری (رده بزرگسالان) و مهدی بهرامی پور، مهدی انصاری و محمدرضا عباسی (رده جوانان)، تیم بانوان و مردان زنجان را تشکیل می‌داد و علی مشهدلو نیز به عنوان مربی در این پیکارها حضور داشت.

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.