حسین رحمانی هزاررود روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی تعیین معتمدین ۳۰ نفره هیات اجرایی حوزه فرعی سلطانیه، افزود: اصل بی طرفی از سوی تمامی عوامل دخیل در انتخابات اعم از هیات اداری و یا معتمدین منتخب باید تمام عیار رعایت شده و تحت هیچ شرایطی له و یا علیه نامزد خاصی فعالیت نکنند.

وی اظهار داشت: انتخاب معتمدین هیات اجرایی جهت حضور در جلسه انتخابات اعضای اصلی و علی البدل باید با نهایت دقت انجام یابد تا حقوق هیچ قشر، حزب و جناحی تضییع نشود.
رحمانی هزاررود با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات سالم و باشکوه رسالت اصلی وزارت کشور به شمار می رود، گفت: بر اساس مواد قانونی مربوطه تمامی دستگاه‌ها موظفند در امر برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات دخیل باشند، بنابراین هماهنگی های لازم با ارگانهای دولتی انجام شده تا مدیران شهرستان با دید فرابخشی به امر انتخابات ورود کنند.
وی به صبغه مردمان شهرستان سلطانیه در زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات‌های گذشته اشاره کرد و گفت: تلاش تمامی مسؤولان باید مبتنی بر بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردمان در پای صندوق های رای باشد، چراکه مهمترین پشتیبان نظام میزان مشارکت مردم در انتخابات خواهد بود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.
استان زنجان پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.