هدایت صفری روز دوشنبه با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد استان زنجان اشتغالزایی برای جامعه هدف است گفت: این نهاد آمادگی کامل دارد با پرداخت تسهیلات آسان برای خانواده‌های تحت پوشش به ویژه زنان سرپرست خانوار، توانمندی مددجویان را محقق کند.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که علاقه‌مند به اجرای طرح‌های اشتغال بوده و تجربه‌ای در این بخش ندارند کمیته امداد با معرفی این خانواده‌ها به مراکز آموزشی، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را به‌صورت رایگان به خانواده‌ها آموزش داده تا به توانمندی کامل برسند.

صفری همچنین برگزاری کلاس‌های مشاوره، مهارت‌های ارتباطی، مهارت‌های زندگی، آموزش خانواده، مشاوره‌های قبل از ازدواج برای نوعروسان و سبک زندگی دینی را از دیگر خدمات فرهنگی این نهاد برای مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و بر حضور حداکثری مددجویان در این رده‌ها تأکید کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان همچنین گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار ۵۳۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب اردوهای زیارتی و شوق زیارت به مشهد مقدس، کربلای معلای و عتبات عالیات و قم اعزام‌شده‌اند.

وی بابیان اینکه در کنار برگزاری اردوهای فرهنگی، آموزش‌های فرهنگی تربیتی نیز به گروهای بهره‌مند از این خدمات توسط کارشناسان ارائه می‌شود، ادامه داد: راهبرد کمیته امداد استان زنجان از برگزاری اردوهای تربیتی و فرهنگی، ارتقای بعد ایمانی، اعتقادی و فرهنگی جامعه هدف این نهاد باهدف نهادینه شدن سبک زندگی دینی در خانواده‌های تحت حمایت است.

به گزارش ایرنا، ۲۸ هزار ۳۱۸ خانوار با جمعیت ۵۴ هزار و ۹۸۰ نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.