سردار رحیم جهانبخش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، دشمنان کوردل را درمانده، مایوس و ناامیدتر کردند.

وی با بیان اینکه مجموعه فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز همگام با دیگر اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی باشکوه شرکت کردند، اظهار داشت: درایت و تیز بینی‌های مقام معظم رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم، همواره طرح‌ها و برنامه‌های دشمنان را خنثی و بی‌اثر کرده است.
 فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همیشه کوشیده‌اند تا با تفرقه‌افکنی میان مسلمانان و شایعه پراکنی‌ها، اذهان جوامع اسلامی را آلوده و فضای اتحاد وحدت و همدلی مسلمانان را با تبلیغات مسموم و مایوس کننده برهم بزنند.
سردار جهانبخش افزود: ملت ایران اسلامی همواره هوشیار و آگاه هستند و هرجا احساس کنند نیاز به حضور آنان در صحنه می‌باشد با عشق و علاقه وافر به میدان آمده و توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی و بی‌اثر کرده‌اند. 
وی، اظهار داشت: پلیس با حضوری هوشیارانه و با اجرای طرحهای امنیتی و انتظامی ضمن برقراری نظم و امنیت کامل راهپیمایی ۱۳ آبان دوشادوش ملت همیشه در صحنه زنجان در این نمایش اقتدار شرکت کرد.

راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این آئین، با مشتهای گره کرده و سردادن شعارهای ضد استکباری، دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی را محکوم کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.