دوهفته نامه پژواک زنجان در مطلبی با تیتر" انتظار ۱۴ ساله، زیتون بی بار نماد فوتبال زنجان"  اجرای پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان را حرکت لاکپشتی دولت در بخش ورزش خوانده و آورده است: استادیوم ۱۵ هزار نفری زیتون زنجان که یک پروژه ملی محسوب می شد و بعدها ملی استانی شد در سال ۸۴ در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار و زیربنای ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع آغاز و در سال ۸۵ با قرارداد ۳۰ ماهه به نخستین پیمانکار واگذار شد که اعتبار برای آغاز پروژه ۵۸ میلیارد ریال بود. این پروژه در مرحله دوم یعنی ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۱ باقرارداد ۱۰۸ میلیارد ریالی به مدت ۱۳ ماه به پیمانکار دوم واگذار شد و این پروژه مهر ماندگار سالهاست که چشم زنجانی های ورزش دوست را در انتظار افتتاح خود نگه داشته است.

روزنامه صدای زنجان نیز در مطلبی با تیتر " بازار چای دم کشید" به نقل از معاون سازمان صنعت و معدن استان زنجان آورده است: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و کاهش تولید داخل سبب افزایش قیمت چای شد. اردیبهشت ماه سال جاری دولت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی برخی از محصولات کشاورزی از جمله چای را اعلام کرد. اقدامی که موجب شد تا استارت افزایش قیمت چای خارجی زده شود. به طوریکه در حال حاضر قیمت چای در بازار به بیش از ۲ برابر رسیده است. رصد بازار نشان دهنده آن است که این افزایش قیمت تنها مربوط به چای خارجی نبوده و چای ایرانی نیز در این بازه زمانی رشد قیمت را تجربه کرده است.

دوهفته نامه عصر ملت نیز با انتشار مطلبی تحت عنوان ارتباط بین دانشگاه و صنعت با تیتر " بی اعتمادی" این رابطه را به نقل از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تشریح کرده است.

در این مطلب آمده است: دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان بزرگترین و موثرترین نهاد اجتماعی و آموزشی استان در حوزه آموش عالی است و این دانشگاه قابل مقایسه با موسسات غیرانتفاعی نیست.

به گفته این مسئول هم اکنون این واحد دانشگاهی ۲ مرکز رشد در ابهر و زنجان دارد که در حال خدمات دهی به هسته های فناور برای رشد ورساندن آنها به مرحله محصول دانش بنیان فعالیت می کنند.

روزنامه صدای زنجان نیز در آخرین شماره هفته جاری خود در مطلبی با عنوان " مرد خمیری، در المپیاد" از راهیابی یک اثر از نوجوان زنجانی به مرحله نهایی سومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران خبرداده و آورده است: انیمیشن مرد خمیری ساخته پارسا محمدی از نوجوانان زنجانی شرکت کننده در سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران به مرحله مسابقه این المپیاد راه یافت و با ۱۵ فیلم دیگر حاضر در این بخش که اواخرمرداد ماه در اصفهان برگزار خواهد شد به رقابت خواهد پرداخت.

۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.