رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با بازگشت ابهربافت، شاهد انقلابی در حوزه اشتغال به‌ویژه در شهر هیدج خواهیم بود.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، ناصر فغفوری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که به میزبانی شرکت سیم و کابل ابهر برگزار شد، با اشاره به سیاست در پیش گرفته شده در استان در زمینه برگزاری جلسات این کارگروه در واحدهای تولیدی مشکل‌دار، تصریح کرد: طی سال اخیر هیچ یک از جلسات کارگروه در استانداری یا دستگاه‌های اداری برگزار نشده است.

 

وی ادامه داد: با برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی، شاهد نتایج خوبی با همکاری مسئولان و حل گوشه‌ای از مشکلات بوده‌ایم.

 

این مسئول با اشاره به بازدید صورت گرفته از شرکت مهریس ۲ ابهر، شرکت رسا لوله پاسارگاد و شرکت سیم کابل ابهر، بیان کرد: شرکت مهریس یکی از بزرگ‌ترین واحدهای استان و مجموعه کاملی در زمینه ریسندگی، بافندگی و رنگرزی است.

 

فغفوری با اشاره به این‌که شرکت ابهربافت هیدج بزرگ‌ترین‌کارخانه تعطیل استان است، بیان کرد: بیش از ۱۰ سال از تعطیلی این واحد تولیدی می‌‌گذرد که با راه‌اندازی مجدد آن در حوزه اشتغال منطقه به‌ویژه در شهر هیدج اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد.‌

 

این مسئول با اشاره به این‌که جذب سرمایه‌گذار برای واحدهای تولیدی که فعال نیستند، از تاکیدات مقام عالی استان است، ادامه داد: چینی هیس یکی از این واحدها است که با حمایت‌های صورت گرفته با سرعت خوبی در حال به‌سازی و نوسازی است و پیش‌بینی می‌شود در دی‌ماه اولین محصول آن به بازار عرضه شود.

 

وی با بیان این‌که ابهربافت در اختیار اداره ورشکستگی قرار داشت، ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای این شرکت سرمایه‌گذار جذب شد که در زمینه تولید ورق از لول آماده با کم‌ترین آلودگی زیست‌محیطی فعالیت خواهد کرد.

 

فغفوری با اشاره به بخشودگی جرایم تامین‌اجتماعی، ادامه داد: همه واحدهای تولیدی که مشمول این قانون می‌شوند باید احصا شود تا در بازه زمانی تعیین شده بتوانیم جزو استان‌هایی باشیم که حداکثر استفاده را از این طرح برده‌ایم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.