مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: پیام رهبر فرزانه انقلاب در جمع ائمه جماعات، حاکی از ظرفیت‌های بالقوه جهاددانشگاهی است.

 

سیدمحسن لطیفی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در 25 تیرماه امسال و در جمع ائمه جماعات کشور مبنی بر استفاده حداکثری دستگاه‌ها از ظرفیت جوانان، از جمله جوانان جهاددانشگاهی، افزود: این سخنان بیانگر آن است که جهاددانشگاهی نگاه جدی به جوانان داشته است.

 

وی با بیان اینکه نگاه به جوانان یکی از رویکردهای اصلی بیانیه گام دوم انقلاب بوده و این مهم را می‌توان به عینه در رویکردی که نهادی چون جهاددانشگاهی در راستای استفاده از ظرفیت‌های این قشر در پیش گرفته است، دید، تصریح کرد: بی‌شک، جوانان جزو ارزشمندترین اقشار جامعه و به واقع آینده‌سازان این ممکلت هستند که در همین راستا جهاددانشگاهی توانسته است از این ظرفیت بهره کافی را ببرد.

 

این مسئول با یادآوری اینکه اعتماد به جوانان به عنوان یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب، همواره یکی از اولویت‌های جهاددانشگاهی بوده و هست، ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از شعارهای اصلی این نهاد انقلابی که در عمل نیز توانسته به آن جامه عمل بپوشاند، «انجام کارهای بر زمین مانده» است، این مهم با تکیه بر نیرو و ظرفیتی که در قشر جوان وجود دارد، محقق می‌شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه امروز زمان آن فرا رسیده است که مسئولان عالی کشور متناسب با ظرفیت‌هایی که در جهاددانشگاهی وجود دارد، ماموریت‌های مهمی را به این نهاد انقلابی محول کنند، اظهار کرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی تا به امروز در ماموریت‌هایی که انجام داده، توانسته است اعتماد عمومی را در بخش‌های مختلف به‌ویژه عرصه فرهنگی و پژوهش جلب کند.

 

لطیفی با بیان اینکه امروز که در شرایط سخت تحریم قرار داریم، کشور می‌تواند به معنای واقعی کلمه از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی که نمونه بارز «ما می‌توانیم» است، استفاده کند، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی با دستاوردهایی که به واسطه اتکا به نیروهای داخلی به دست آورده، ثابت کرده است که می‌توان با نگاه به داخل که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، کارهای ارزشمندی را در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.