مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان گفت: لازم است از ظرفیت‌های با‌لفعل جهاددانشگاهی در استان استفاده شود.

 

سیدعلی شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به 16 مرداد، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی است که پس از انقلاب فعالیت خود را آغاز کرده است و این مهم در زمانی اتفاق افتاد که کشور به تسریع در حرکت علمی، فرهنگی و آموزشی نیاز داشته و جهاددانشگاهی باید با سرمایه و منابعی که دارد در این زمینه‌ها تاثیرگذار باشد.

 

این مسئول ادامه داد: جهاددانشگاهی به‌عنوان یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی برخوردار است که جامعه در شرایط کنونی می‌تواند از آن بهره‌مند شود. بی‌شک، یکی از ظرفیت های جهاددانشگاهی استان، مربوط به عرصه علمی و پژوهشی است که مسئولان باید بتوانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

 

وی افزود: جهاددانشگاهی با اهداف والای خود و امید به آینده و تجربه‌اندوزی می‌تواند در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و عمل به منویات مقام معظم رهبری گام‌های اساسی بردارد.

 

شفیعی تصریح کرد: سعی جهاد‌دانشگاهی فعالیت در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی باشد. این نهاد انقلابی می‌تواند متصل‌کننده صنعت و دانشگاه باشد و با پرورش استعدادها، به نیازمند‌ی‌های جامعه در این عرصه پاسخ دهد.

 

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، یادآور شد: مقام معظم رهبری در بیانیه‌ای به عنوان خط مشی راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران در آینده نگاشتند که باید مردم و مسئولان، آن را فرا گیرند و با توجه به اینکه ظرفیت‌های گسترده ایران اسلامی از بعد منابع انسانی به خصوص جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته و بهره‌گیری مطلوب از آن‌ ترسیم شده، که در این میان نقش جهاد‌دانشگاهی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.