مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به اجرای قانون جامع خدمات ایثارگری، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای خدمات‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران تلاش کرده و مشکلات آنها را برطرف کنند.

 

علی کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به قانون جامع خدمات ایثارگری، اظهارکرد: قانون جامع خدمات ایثارگران سال‌ها پس از رفت و برگشت بین مجمع تشخیص و مجلس شورای اسلامی سال گذشته در مجلس تعیین تکلیف شد. منابع اجرایی این قانون فراهم و دولت ملزم به اجرای آن است .

 

وی افزود: همه خدمات مربوط به ایثارگران و خانواده‌های شهدا به صورت ویژه و خاص در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران آمده است و با اجرای آن، می‌توان میزان رضایتمندی آن‌ها را افزایش داد .

 

مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای خدمات‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران تلاش کرده و مشکلات آنها را برطرف کنند و قوانین پیشنهادی بنیاد با هدف توانمندسازی ایثارگران تدوین می‌شود که امید است با اجرای این قوانین گامی کوچک در این زمینه و همچنین ادای دین به این عزیزان برداشته شود .

 

کاظمی یادآور شد: برای نمونه در این قانون آمده است که بخشی از اعتبارات به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص یابد یا در استخدام‌ها از جامعه ایثارگری استفاده شود که تاکید ما در اجرای قانون جامع خدمات ایثارگری به ادارات این موارد است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.