فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: طبق قانون روزه‌خواری در منظر عموم ممنوع است و کسانی که اقدام به این کار کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد .

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، سردار رحیم جهانبخش امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با حاکم شدن فضای معنوی بر کشور در ماه مبارک رمضان، پایبندی مردم نیز به رعایت شئونات اسلامی نیز افزایش می‌یابد و امید است جرایم در این ماه  همانند سال های گذشته کاهش داشته باشد.

فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: پلیس در سطح استان زنجان از هم‌اکنون فضا را برای برگزاری مراسم این ماه و راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در نظر گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان گفت : پلیس در ماه رمضان تدابیر ویژه ای را برای رفاه حال هموطنان در نظر گرفته و ضمن حضور پررنگ در معابر شهری خصوصا به هنگام افطار و سحر با فعال کردن گشت های انتظامی زمینه آرامش و آسایش بیشتر مردم روزه دار را فراهم می کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه یکی از طرح های پلیس در ماه مبارک رمضان حضور در تفرج گاهاه و پارک های سطح شهر است، افزود: پلیس سعی دارد با حضور پر رنگ خود در این مکان ها با کسانی که بخواهند امنیت را خدشه دار کنند برخورد  قانونی انجام دهد.

سردار جهانبخش گفت : فعالیت اغذیه فروشان و مراکز پذیرایی در ماه رمضان تا یک ساعت قبل از اذان مغرب ممنوع بوده و وظیفه پذیرایی از مسافران بین راهی هم برعهده واحدهای پذیرایی بین راهی است.

این مقام مسئول اظهار داشت : پلیس در ماه مبارک رمضان با نظارت کامل به واحدهای صنفی از جمله اغذیه فروشی‌ها، مراکز پذیرایی، کافی شاپ ها و... با آن دسته از واحدها و متصدیانی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند قاطعانه برخورد و نسبت به تعطیلی آنها اقدام خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : مردم و افرادی که به دلیل مسافرت، بیماری و عوامل دیگر قادر به روزه گرفتن نیستند از هرگونه اعمال و رفتاری که تظاهر به روزه خواری کند، خودداری کنند و طبق قانون روزه‌خواری در منظر عموم ممنوع است و کسانی که اقدام به این کار کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد .

سردار جهانبخش افزود : پلیس با اجرای طرح های مختلف جهت روان سازی ترافیک در محورهای منتهی به محل برگزاری مجالس و سخنرانی ها در ماه مبارک رمضان اقدام خواهد کرد و برای تامین امنیت مطلوب و رفاه حال شهروندان ، حضور گسترده ای در مراسمات ، مساجد و تکایا خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان گفت: با همکاری و تعامل خوب مردم و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر جرایم کنترل و ناهنجاری های اجتماعی کاهش می یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.