فرهاد عصفوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمشید حمد ملکی که دوچرخه سوار برتر مسابقات انتخابی تیم ملی پیشکسوتان ایران است به دلیل نبود حامی مالی از حضور در اردوی آمادگی تیم ملی بازماند.
وی با بیان اینکه شرکت در مسابقات دوچرخه سواری پیشکسوتان با هزینه شخصی انجام می شود اظهار داشت: هیات دوچرخه سواری زنجان و این ورزشکار منتخب برای یافتن حامی مالی مناسب تلاش بسیار کردند اما تا به امروز نتیجه ای حاصل نشد.
عصفوری با بیان اینکه مسابقات دوچرخه سواری پیشکسوتان ازبکستان فقط در بخش تایم تریل انفرادی برگزار می شود، افزود: 2 دوچرخه سوار دیگر از زنجان نیز در قالب تیم ملی به این رقابتها که از سوم اردیبهشت ماه امسال به مدت یک هفته برگزار خواهد شد اعزام می شوند.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان زنجان خاطرنشان کرد: مهدی سهرابی در رده سنی بزرگسالان و در رشته استقامت و تایم تریل و مهدی محمدی نیز در بخش دوچرخه سواری جانبازان و معلولان که در رشته تایم تریل خواهد بود، رقابت خواهند کرد و در حال حاضر نیز در آخرین مرحله اردوی آمادگی هستند.
وی اظهار داشت: مرحله نخست این اردو، بهمن سال 97 به مدت 15 روز در ماهشهر خوزستان و در رده سنی بزرگسالان برگزار شد و مهدی سهرابی دوچرخه سوار صاحب نام زنجان نیز در آن حضور داشت.
عصفوری افزود: دومین مرحله این اردو نیز اسفند ماه سال 97 در نوشهر مازندران و در رشته های استقامت و تایم تریل انفرادی برگزار شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.