سجاد خانمرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون با کارهای انجام گرفته 50 المان برای نصب در میادین و مکان های مختلف در نظر گرفته شده که از این تعداد 20 مورد آن به طرح های جدید پس از ارائه فراخوان و داوری نهایی اختصاص دارد.
وی اظهار داشت: بر این مبنا المان های جدید در میادین پر تردد شهر نصب خواهد شد و مابقی آنها نیز پس از رنگ امیزی دوباره در مکان هایی که سال های گذشته در برنامه گنجانده نشده بود، ایجاد می شود.
این مسئول ادامه داد: رنگ امیزی پل های ورودی شهر، زیر گذرها و گلگاری فضای شهری نیز از دیگر اقدامات مهم این سازمان برای استقبال از بهار 98 است که در مقایسه با سال های گذشته زودتر از موعد آغاز شده است.
این مسئول اضافه کرد: از دیگر برنامه مهم این سازمان برگزاری جشنواره رنگ آمیزی تخم مرغ ها طی روزهای 22 و 23 اسفند در محل پیاده راه سبزه میدان شهر زنجان است ،که بطور یقین با استقبال شرکت کنندگان مواجه خواهد شد.
خانمرادی، نورپردازی میادین مختلف شهر، آذین بندی و نصب پرچم های همسان یک شکل و با طرح های رنگی بر روی پل ها و میادین شهر و معرفی آثار صنایع دستی شهر زنجان در قالب قاب های پرده ای را از دیگر کارهای این سازمان در آستانه نوروز ذکر کرد.
وی اظهار داشت: این سازمان برای جذب مسافران به غیر از هتل ها و مسافرخانه های سطح شهر، پنج پارک ورودی شهر زنجان شامل میثم، ملت، بهارستان، راه آهن و میدان جهاد را با دارا بودن امکانات لازم از قبل سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها در نظر گرفته است.
این مسئول ادامه داد: بیلبورد و فضای تبلیغات شهری نیز برای معرفی جاذبه های گردشگری شهرزنجان در نظر گرفته شده و در مجموع می توان گفت تمام کارهای یاد شده از 20 اسفند سال جاری در سطح شهر زنجان آغاز می شود.
به خانمرادی در حدود یک میلیارد تومان از سوی این سازمان برای آماده سازی شهر برای ایام نوروز و کارهای یاد شده لحاظ شده است.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.