دکتر علی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان، به ویژه بیمه‌شدگان و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، طرح آماده‌باش نوروزی واحدهای درمانی بستری تامین‌اجتماعی با تشکیل ستاد نوروزی اجرا می شود.
وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها، در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان‌های امام حسین (ع) و امید ابهر بطور شبانه‌روزی خدمات ارائه می کنند و متناسب با تعداد مسافران نوروزی ساز و کارهای ارائه خدمت به مسافران نوروزی و بیمه شدگان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور ارائه خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: همچنین روسای بیمارستان ها به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت و رصد خواهند کرد و در کوتاهترین زمان ممکن مشکلات احتمالی را برطرف می کنند.
وی اضافه کرد: طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی استان با نصب پلاکاردهای مخصوص ، در مبادی ورودی شهرهای زنجان و ابهر، به مردم و مسافران درخصوص ارائه خدمات درمانی مورد نظر با ذکر نشانی مراکز و خدمات قابل ارائه اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: مرخصی کارکنان و کادر تخصصی مراکز درمانی با هماهنگی دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی خواهد بود و این اقدام باید به نحوی برنامه‌ریزی می شود تا ضمن فراهم بودن امکان دسترسی کامل بیماران به خدمات درمانی، از بروز هرگونه کاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود.
وی خاطرنشان کرد: بیماران و بیمه شدگان می توانند هر گونه مسائل و مشکلات مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را در تعطیلات نوروزی از طریق سامانه پیامک شماره 10001420241 و یا از طریق شماره تلفن 33424713 مراتب را به کشیک و آنکال ستاد نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135 مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.