سید کمال حسینی نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر قالیشویی های نائین، اشراق، ادیب، محمدی و درخشان در سطح شهر زنجان غیرمجاز هستند و شهروندان از سپردن فرش های خود برای شستشو به این پنج واحد به جد خودداری کنند.
وی تاکید کرد: تعداد زیادی از مبل و قالیشویی های غیرمجاز نزدیک نوروز و همزمان با خانه تکانی با هدفی غیر از ارائه خدمات وارد بازار کار می شوند و به سوء استفاده و کلاهبرداری از شهروندان اقدام می کنند.
رئیس اتحادیه خشکشویان شهرستان زنجان گفت: شهروندانی که نیازمند به مبل شویی دارند به شماره های نوشته شده بر در و دیوارهای کوچه و خیابان ها اعتماد نکنند چراکه گاه کلاهبرداران از این طریق با هدف سرقت و دیگر موارد وارد منازل مردم می شوند.
حسینی نیا متذکر شد: طی سال های گذشته قالی و مبل شویی های غیرمجاز اقدام به سرقت تعداد قابل توجهی از فرش های مردم و سرقت از منازل و خرابی مبل کرده بودند که حتی شماره های تماس آنها نیز از دسترس خارج شد و مالباخته ها نتوانستند این فعالان غیرمجاز را پیدا کنند.
وی ادامه داد: شهروندانی که خواهان مبل و قالی شویی مجاز برای دریافت خدمات است با شماره تلفن گویای 33361555 در تماس باشند و یا از سایت این اتحادیه شماره های مورد نیاز خود را بردارند.
رئیس اتحادیه خشکشویان شهرستان زنجان گفت: همه نیروهای مبل و قالیشویی که از این اتحادیه مجوز دارند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و لباس متحدالشکل وارد منازل می شوند.
حسینی نیا تاکید کرد: دریافت خدمات از واحدهای مجاز موجب می شود تا چنانچه شهروندی متضرر شده باشد، خسارت خود را دریافت کند.
وی اضافه کرد: متاسفانه بعد از نوروز هر سال شکایت شهروندان از قالی و مبل شویی بیشتر می شود که با توجه به نداشتن مکان و شماره های تماس ثابت پیدا کردن و اخذ خسارت امکانپذیر نیست.
به گزارش ایرنا، شهرستان زنجان 12 قالیشویی و 90 خشکشویی مجاز دارد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.