به گزارش ایرنا ایرج احمدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از ظرفیت شهرکهای صنعتی موجود و فعال استان دغدغه و اولویت جدی است، افزود: در این راستا قرارداد زمین های واگذار شده که هیچ گونه اقدامی بر روی آنها انجام نشده، فسخ خواهند شد.
وی با بیان اینکه قراردادهای راکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان در اسرع وقت تعیین تکلیف می‌شوند، خاطرنشان کرد: طبق شاخص های اعلامی از سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، شرکت شهرکهای صنعتی زنجان مکلف به تعیین تکلیف و فسخ 2 هکتار از زمین های بلا اقدام در شهرکهای صنعتی بود که امسال 3/8 هکتار از زمین ها را فسخ قرارداد و خلع ید کردیم.
احمدی افزود: همچنین 25 فقره قرارداد نیز برای تنفیذ فسخ به مراجع قضایی استان ارجاع شده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: ظرف هفته آینده نیز 32 فقره قرارداد در جلسه هیات حل اختلاف و داوری شرکت رسیدگی و تعیین تکلیف خواهند شد.
وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت موجود در شهرکها برای ایجاد واحدهای صنعتی در اولویت قرار دارد، افزود: از این رو میزان پیشرفت فیزیکی طرح ها و نیز ساخت وساز واحدهای صنعتی به دقت رصد و کنترل می شود و اگر چنانچه اقدامی از سوی طرفین قرارداد بر روی زمین خریداری شده صورت نگیرد، بر اساس ضوابط و قوانین موجود نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام می شود.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر 32 شهرک و ناحیه صنعتی با مجموع سه هزار و 500 هکتار زمین و یک هزار و 700 طرف قرارداد در استان زنجان فعال است.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.