بهروز صالحی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از رقابتها دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی و کاربردی قزوین اول و استانهای خراسان رضوی و زنجان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی اظهار داشت: رشته های مسابقات سه گانه دانشگاه علمی و کاربردی کشور شامل یکهزار و 500 متر شنا، 15 کیلومتر دوچرخه سواری و سه کیلومتر 2 با مشارکت 60 ورزشکار از 17 استان کشور برگزار شد.
معاون اجرائی و فرهنگی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور ادامه داد: این رقابت ها به مدت سه روز از 11 بهمن امسال برگزار شد و دانشجویان پسر ورزشکار این دانشگاه به نتایج خوبی دست یافتند.
وی اضافه کرد: طی سال های گذشته و با سرمایه گذاری انجام گرفته حوزه ورزش این واحد دانشگاهی به رشد و بالندگی خوبی دست یافته بطوری که دانشجویان علمی و کاربردی زنجان با حضور در رقابت های مختلف به عنوانین لازم دست یافته اند.
صالحی افزود: در زمان حاضر علمی و کاربردی استان زنجان در رشته های فوتسال، والیبال، فوتبال ساحلی، آمادگی جسمانی، والیبال خواهران و برادران و فوتسال دختران فعال بوده و تمهیدات لازم را برای حضور در رقابت های مختلف کشوری انجام داده است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته تیم والیبال پسران دانشگاه علمی و کاربردی زنجان برای حضور در مسابقات کشوری که 28 بهمن ماه در استان مرکزی برگزار می شود، اماده می شوند.
به گفته این مسئول ، دانشگاه علمی و کاربردی در سال جاری بصورت ویژه به بحث ورزش و پرداخته و تا کنون سرمایه گذاری لازم نتایج درخشانی را رقم زده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون در استان زنجان 18 مرکز آموزشی علمی وکاربردی با حدود چهار هزار دانشجو در رشته های مختلف زیر نظر واحدهای استانی در حال فعالیت هستند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.