حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه جدید بارشی که از دیروز وارد زنجان شده است چهارشبه از این استان خارج خواهد شد.
وی اظهار داشت: هوای استان در عصر امروز ابری و مه آلود خواهد بود و در برخی جاده ها نیز بارندگی پراکنده وجود خواهد داشت، برهمین اساس همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز وسایط نقلیه توسط رانندگان الزامی است.
سلطانی خاطرنشان کرد: از پنجشبه این هفته نیز سامانه بارشی جدیدی وارد استان خواهد شد که نسبت به سامانه فعلی ضعیف تر است، اما شاهد بارش برف و باران در استان خواهیم بود.
وی افزود: دمای هوای بیشتر مناطق زنجان طی 24 ساعت گذشته صفر درجه بود و ماهنشان و آببر با هفت درجه بالای صفر گرمترین شهرهای زنجان بودند.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: روند کاهشی دمای هوای استان همچنان ادامه خواهد داشت و احتمال دارد این روند طی امشب سرعت بیشتری داشته باشد.
سلطانی تاکید کرد: در این مدت خرمدره با 26 میلیمتر و آببر با هفت میلیمتر بارش به ترتیب بیشترین و کمترین بارش های روز گذشته را داشتند.
به گزارش ایرنا، رانندگان وسایط نقلیه گوناگون که قصد سفر به نقاط مختلف به مقصد استان زنجان یا به سایر استان ها از مبدا زنجان را دارند، لوازم ضروری سفر از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و سایر تجهیزات ضروری را همراه خود داشته باشند.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.