حسین محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تذکرات مکرر اداره کل آموزش و پرورش استان درباره خودداری اولیای مدرسه از تنبیه دانش آموزان، اما در سال جاری با دومین مورد از این مساله مواجه شدیم.
وی تاکید کرد: در حال حاضر پرونده دانش آموز پسر تنبیه شده در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش استان در دست بررسی قرار داد.

** بخشنامه های زیادی برای عدم تنبیه دانش آموزان به مدارس زنجان ابلاغ شده است
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش آموزی که مورد تنبیه قرار گرفته در یکی از مدارس متوسطه اول مشغول به تحصیل است.
رهبر طوماری تاکید کرد: با توجه به تذکرهای مکرر و ابلاغ بخشنامه به مدارس نواحی و مناطق 14 گانه استان زنجان مبنی بر اینکه هیچ معلمی حق تنبیه دانش آموزی را ندارد، اگر اولیای این دانش آموز نیز از شکایت خود صرفنظر کنند و رضایت دهند، آموزش و پرورش به تخلف و خطای این معلم رسیدگی خواهد کرد.
وی ادامه داد: باید برخی حرکات ناهنجار از سوی دانش آموزان و معلمان به لحاظ روانشناسی بررسی و راهکارهایی برای آن ارائه شود تا مشکلات توهین به معلم توسط دانش آموز و تنبیه آنها به دست معلمان ریشه ای حل شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: درباره خطای معلمان در مدارس نیز آئین نامه ای وجود دارد که هر نوع خطایی بر اساس قانون بررسی و برخورد می شود.
به گزارش ایرنا، نیمه نخست آبان امسال دانش آموز پسری در مقطع تحصیلی متوسطه اول توسط معلم خود تنبیه و بر اساس گزارش پزشکی قانونی پارگی پرده صماخ گوش چپ این دانش آموز اعلام شده بود.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.