هدایت صفری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس اسناد بالا دستی جذب سپرده گذاران در قالب سپرده های خرد، کلان و پرداخت وام های قرض الحسنه به نیازمندان از ماموریت های اصلی صندوق امداد ولایت بشمار می رود.
وی یادآوری کرد: 959 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت این نهاد و اقشار نیازمند استان از ابتدای امسال پرداخت شده است.
این مسئول ادامه داد: توسعه سنت زیبای قرض الحسنه از راهبردهای مهم صندوق امداد ولایت بوده و بهره گیری از ظرفیتهای استانی در حوزه قرض الحسنه و پیوند فعالیت ها با این صندوق با فعالیت های حوزه مشارکت های مردمی به منظور جاری شدن منابع مردمی برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان از برنامه های این صندوق است.
وی ابراز کرد: از تمامی افراد خیر و نیکوکار استان دعوت می شود با افتتاح حساب و سرمایه گذاری در این صندوق در رفع مشکلات و کمک به نیازمندان بیش از گذشته سهیم باشند.
صفری خاطرنشان کرد: به رغم تبلیغات منفی دشمنان علیه این نهاد انقلابی مشارکت خیران افزایش قابل توجهی داشته و تلاش می شود با بهره گیری از ظرفیت های مردمی در فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد زمینه ارائه خدمات موثر و هدفمند به نیازمندان و توانمند سازی آنها بیش از گذشته مهیا شود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 24 هزار و 647خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند از جمله این تعداد 13هزار زن سرپرست خانوار، 18هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.