سیدمحمد پولادگر، شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاحیه مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان پسر ایران که به میزبانی زنجان در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، ابراز امیدواری کرد این تکواندوکاران به نشان های رنگارنگ دست یابند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورند.
وی افزود: این تکواندوکاران ایران با تلاش و توانمندی های بالای خود، توانستند سهمیه کامل حضور در بازی های المپیک جوانان را کسب کنند.
به گزارش ایرنا، مسابقات انتخابی المپیک تکواندو جوانان، طی روزهای 17 و 18 فروردین امسال در تونس انجام شد و تیم ‌ملی ایران که با 6 نماینده در این رقابت‌ها (سه پسر و سه دختر) شرکت کرده بود، موفق شد صد در صد سهمیه حضور در بازی‌های المپیک 2018 را که مهر امسال در بوینس آیرس آرژانتین برگزار خواهد شد، به دست آورد.
پولادگر ادامه داد: تیم ملی تکواندو پسران ایران نیز در رقابت های قهرمانی 2018 نوجوانان جهان با کسب هفت طلا و 2 برنز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم تکواندو نوجوانان دختر نیز در این رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال برنز شد.
رئیس فدراسیون تکواندو، خطاب به تکواندوکاران نوجوان حاضر در رقابتهای زنجان، گفت: تکواندو ایران از جایگاه جهانی برخوردار است و شما تکواندوکاران در کشوری مسابقه می دهید که در سکوی جهانی این رشته ورزشی قرار دارد.
پولادگر با تاکید براینکه تکواندوکاران نوجوان، منبعی از انرژی و انگیزه هستند، افزود: آینده تیم های ملی ایران با حضور و قهرمانی های تکواندوکاران نوجوان، تضمین خواهد شد و امید است همواره در رقابت های آسیایی و جهانی بر روی سکو قرار بگیرند.
وی تصریح کرد: این رقابت ها، فرصت خوبی است تا تکواندوکاران نوجوان بتوانند با نشان دادن شایستگی و توانمندی های خود به میادین قهرمانی بزرگ دست یابند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: رقابت های قهرمانی، محل و فرصت خوبی برای شناسایی ورزشکاران مستعد و توانمند است.
علی خلیلی، از رقابت های زنجان به عنوان یک فرصت طلایی برای تکواندوکاران نوجوان یاد کرد و افزود: امید می رود رقابت سالم، اخلاقمدارانه و جوانمردانه را پیش رو داشته باشیم و تکواندوکاران نوجوان با منش پهلوانی، بیشتر آشنا شوند.
به گزارش ایرنا، بیست و چهارمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان پسر ایران، امروز پنجشنبه/ 15 شهریور جاری/ به میزبانی استان زنجان آغاز شد.
این رقابت ها به مدت 2 روز و با حضور 380 ورزشکار از سراسر ایران در سالن ورزش 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان، در 10 وزن مختلف و در قالب 32 تیم و بر روی پنج شیاپچانگ (تشک)، برگزار می شود و قریب 40 داور از استان های مختلف آن را قضاوت می کنند که هفت نفر از داوران، زنجانی هستند.
رقابت تکواندوکاران دختر نوجوان نیز طی روزهای 17 و 18شهریور جاری در همین مکان ورزشی برگزار خواهد شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.