ماهرخ پرویزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از رایزنی انجام گرفته میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته تکواندو در رده سنی نوجوانان در بخش پسران و دختران به استان زنجان واگذار شد.
وی اظهار داشت: بر این اساس تیم دختران تکواندو استان زنجان نیز برای رویارویی و حضور قدرتمند در رقابت های کشوری از ماههای گذشته اردوهای مختلف آماده سازی را طی کرده و امیدواریم با قرعه مناسب مدال های خوش رنگ کسب کنند.
پرویزی خاطرنشان کرد: این استان در زمینه تکواندو پسران و دختران از ظرفیت و استعدادهای بالقوه ای برخوردار است و سرمایه گذاری روز افزون در این زمینه می تواند به رشد و کسب موفقیت های مختلفی منجر شود.
وی بیان کرد: این دوره از مسابقات فرصتی مناسبی برای به نمایش گذاشتن ظرفیت های تکواندوی دختران در رده سنی نوجوانان کشور است و به طور یقین برگزاری این دوره از مسابقات کیفیت بالایی خواهد داشت.
نایب‌‌ رئیس هیات تکواندو استان زنجان ادامه داد: 2 تیم دختران تکواندو کار این استان هر کدام به همراه یک سرمربی، 2 مربی و یک سرپرست به صورت مستمر تمرین می کنند که کسب مدال برای تمامی استان ها جایگاه ویژه ای دارد.
وی ابراز کرد: بر این اساس ورزشکاران دختر زنجانی در 10 وزن شرکت می کنند و استان های قدرتمند در این دوره از مسابقات حضور می یابند.
پرویزی افزود: یکی از مشکلات اساسی تکواندوی بانوان این استان و حتی دیگر هیات های ورزشی عدم حامی مالی برای حضور مسابقات لیگ کشوری است که نبود این مهم معضلاتی را بوجود آورده است.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون تیم پومسه استان در لیگ کشوری حضور دارد اما تیم های دیگر در رده های سنی دیگر به دلیل نبود حمایت مالی امکان حضور ندارند.
به گزارش ایرنا،، بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان در گروه پسران و بیست و سومین دوره این رقابت‌ها در گروه دختران از 15شهریورماه طی 4 روز و به میزبانی هیات تکواندو استان زنجان برگزار می شود.
رقابت های گروه پسران 15 و 16 شهریور در اوزان 45-، 48-، 51-، 55-، 59-، 63-،68-، 73-، 78- و 78+ کیلوگرم و در گروه دختران 17 و 18 شهریور در اوزان 42-، 44-، 46-، 49-، 52-، 55-، 59-، 63-، 68- و 68- کیلوگرم انجام می شود.
در پایان بیست و هشتمین (سال گذشته) دوره رقابت های پسران تیم استان مازندران قهرمان شد و در بیست و دومین دوره این مسابقات در گروه دختران نیز تیم مازندران بر سکوی قهرمانی ایستاد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.