رئیس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر از فعالیت‌های مراکز مردم‌نهاد وابسته به کمیته امداد در چهار ماهه نخست سال جاری گزارشی ارائه کرد و گفت: ۳ مرکز نیکوکاری با ایجاد همکاری و تعامل سازنده با کمیته امداد شهرستان ماهشهر در چهارماهه نخست سال جاری بیش از ۸ میلیارد ریال به نیازمند خدمت‌رسانی می می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان قیصر کُرد، با بیان اینکه مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه نقشی سازنده در ساماندهی کمک‌های مردمی دارند و هم‌جهت با فعالیت‌های کمیته امداد در زمینهٔ رفع مشکل محرومان گام بر می‌دارند، بیان داشت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان ماهشهر در سال گذشته  کمک های خود را به‌صورت نقدی و غیر نقدی به مراکز نیکوکاری اهداء کرده اند.

وی به رشد درصدیِ کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری اشاره کرد و افزود: منابع کمیته امداد به‌تنهایی پاسخگوی رفع نیازهای قشر محروم نیست به همین دلیل با هم افزایی امکانات و ظرفیت‌ها و تعامل با مراکز مردم‌نهاد می‌توان به نیازمندان بیشتری خدمات ارائه کرد.

کُرد، بیان کرد: امضای تفاهم‌نامه همکاری با مراکز نیکوکاری به‌منظور جلوگیری از موازی کاری، با هدف افزایش و جلب مشارکت‌های مردمی، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب‌تر، شناسایی محرومان واقعی و توانمندسازی خانوارهای نیازمند، از اقدامات مهم کمیته امداد بوده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.