مسئول روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: آتش‌سوزی مجتمع ایران نگین در کیانپارس اهواز به موقع مهار شد و تلفاتی نداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، حق شناس در تشریح جزئیات حادثه گفت: عصر دیروز شنبه ۳۰ تیرماه، راس ساعت ۱۵:۳۳ دقیقه، در تماس با سامانه ۱۲۵سازمان آتش‌نشانی اهواز، اعلام شد که دود نسبتا شدیدی از مجتمع تجاری نگین، واقع در منطقه کیانپارس اهواز، نبش خیابان ۶ غربی، در حال متصاعد شدن است. بلافاصله تیم‌های اطفاء حریق و امداد و نجات از دو ایستگاه همجوار به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: دقیقا ۴ دقیقه بعد، یعنی راس ساعت ۱۵:۳۷ دقیقه، در محل حاضر و فرمانده تیم عملیاتی، به همراه آتش‌نشان‌ها، به پاساژ وارد شدند و مشخص شد یکی از مطب‌های پزشکان، از ناحیه کنتر برق، دستخوش حریق شده و این آتش‌سوزی، بواسطه اینکه‌در نزدیکی داک و کانال ارتباطی کابل‌های برق به مجتمع بود، به طبقه های ۳ و ۴ و اول سرایت کرد.

حق شناس در ادامه عنوان کرد: به لطف خدا و سرعت عمل آتش نشانان، بعد از حدود ۲ ساعت تلاش بی وقفه، توانستند حریق را در کانون خودش و سایر طبقات، کنترل و مهار کنند و از گسترش آن به واحدهای همجوار جلوگیری به عمل آورند.

مدیر روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی اهواز در پایان گفت: در این عملیات، ۶ دستگاه انواع خودرو اطفاء حریق سنگین و نیمه‌سنگین به همراه ۲ دستگاه‌خودرو امداد و نجات و فرماندهی و ۱۸ آتش‌نشان حضور داشتند و به لطف خدا این حادثه تلفات جانی و مصدوم در پی نداشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.