به گزارش ایرنا آیت الله سیدعلی موسوی جزایری چهارشنبه در پنجاه و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان در بیت نماینده ولی فقیه در استان بروز برخی سختی ها و مشکلات را امتحان الهی دانست و ادامه داد: حل این مشکلات نیازمند استقامت و تاکید بر مواضع تا رسیدن به موفقیت است.
وی یادآور شد: حتی در زمان جنگ تحمیلی نیز امام خمینی(ره) از این دوران به عنوان نعمت یاد می کنند زیرا جوهر ما در خلال همین سختی ها شناسایی می شود.

**ایجاد پنج کارگروه ذیل شورای فرهنگ عمومی
در بخشی دیگر از این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: پنج کارگروه اخلاق عمومی، سبک زندگی، آسیب های اجتماعی، سرمایه های اجتماعی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل شده است.
محمد جوروند ادامه داد: از مشکلات شورای فرهنگ عمومی برگزاری نامنظم جلسات و اجرایی نشدن مصوبات آن بود. اما درحال حاضر جلسات شورای فرهنگی عمومی استان به طور مستمر تشکیل و با تاکید استاندار خوزستان قرار است بودجه ای طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به این مصوبات اختصاص یابد.
به گزارش ایرنا پنجاه و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان با حضور معاون وزیر اطلاعات، نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار و جمعی از مدیران استان خوزستان در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
9887/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.