به گزارش خبرنگار ایرنا جمعی از رانندگان کرایه این مسیر صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اعتراض به این افزایش نامتعارف اظهار داشتند : تعرفه دریافتی آزاد راه اندیمشک - پل زال - خرم آباد نسبت به مسافت مذکور بسیار بالاست و برای خودروهای مسافربری که روزانه از این مسیر تردد می کنند مقرون به صرفه نیست.
رحیم برزویی دیگر راننده این مسیر نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: افزایش عوارض آزاد راه موجب کاهش تردد خودروها در این مسیر و در نهایت روی آوردن به جاده قدیم می شود.
وی گفت:بسیاری از رانندگان نسبت به این افزایش نامتعارف اعتراض داشته اما پیگیری برای کاهش آن تاکنون نتیجه ای نداشته است.
یک منبع آگاه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:افزایش عوارض آزاد راه با توجه به هزینه نگهداری جاده ، آسفالت و تابلوهای مسیر انجام شده است.
وی افزود:تعرفه ها معمولا از سوی وزارت راه و شهرسازی و طبق توافق قانونی انجام می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا عوارض تردد سواری از آزادراه خرم آباد - پل زال از 120 هزار ریال به 150 هزار ریال افزایش یافته و این تعرفه از امروز اعمال شده است.
همچنین تعرفه خودروسواری در آزاد راه اندیمشک - پل زال از 45 هزار ریال به 55 هزار ریال افزایش یافت.ضمن اینکه عوارض عبور مینی بوس از این مسیر 90 هزار ریال،کامیونت 10 هزار ریال ،اتوبوس و کامیون دو محور 140 هزار ریال ، کامیون سه محور 20 هزار ریال و تریلر 250 هزار ریال تعیین شده است.
آزاد راه اندیمشک - پل زال به طول 45 کیلومتر از 125 کیلومتری جنوب خرم‌آباد آغاز و تا 2 کیلومتری شمال اندیمشک ادامه دارد.
آزاد راه خرم آباد - پل زال به طول 104 کیلومتر با وجود اینکه گرانترین عوارض را در کشور به خود اختصاص داده دارای ضعف های چون خرابی سیستم روشنایی در برخی تونل هاست.
7281/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.