به گزارش ایرنا این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردهای خوزستان در حوزه اشتغال و معرفی کارآفرینان برتر با شرکت یکصد کار آفرین در 100 غرفه برپا شده و در حاشیه آن کارگاه آموزشی برای کارآفرینان برگزار می شود.
سعید رضوانی مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه کارآفرینان برتر شهرستان ها با یکدیگر تعامل بیشتری برقرار کرده و در زنجیره خرید و فروش محصولات خود با یکدیگر مشارکت می کنند.
وی افزود: این نمایشگاه از تاریخ سوم تا 6 اردیبهشت در 100 غرفه در سالن های امام رضا(ره) و خلیج فارس در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان در کیانپارس برپا شده است.
وی ادامه داد: در این‌ نمایشگاه 27 فرمانداری، پارک علم و فناوری ، استارتاپ ها، پتروشیمی، منطقه آزاد اروند، شرکت توسعه نیشکر، آموزش فنی حرفه ای و کاردانش، مرکز رشد شهید چمران، جهاد کشاورزی و زیرمجموعه های آن مثل منابع طبیعی و شیلات، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعاون روستایی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرک های صنعتی و کانون کارآفرینان حضور دارند.
رضوانی بیان کرد: نزدیک به یک هزار و 400 مترمربع فضا برای برگزاری این نمایشگاه در 2 سالن اختصاص داده شده که 700 متر آن در اختیار فرمانداری و بیش از 700 مترمربع نیز در اختیار دستگاه های اجرایی است.
7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.