حجت‌الاسلام عباس رستمی نیا چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به شرکت 37هزار و 500 نفر در مراسم اعتکاف سال گذشته در استان افزود: ازاین تعداد 90 مسجد در اهواز آمادگی خود را برای پذیرایی از معتکفین اعلام کرده اند.
وی با بیان اینکه مساجد تمام شهرستان ها درحال ثبت نام از معتکفین هستند افزود: علاقه مندان به شرکت در این مراسم معنوی تا روز دهم فروردین ماه می توانند با حضور در مساجد تعیین شده ثبت نام کنند.
رستمی نیا تصریح کرد: مراسم معنوی اعتکاف ازدهم فرودین ماه مصادف با 13 رجب سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز و تا روز دوازدهم فروردین مصادف با 15 رجب سالروز وفات حضرت زینب(س) ادامه دارد.
حجت الاسلام رستمی نیا درخصوص هزینه ثبت نام یادآور شد: هزینه ثبت نام باتوجه به کیفیت خدمات ارائه شده به معتکفین متفاوت است اما حداقل سقف تعیین شده 500هزار ریال است.
آیین اعتکاف سال 97 در روز‌های 11، 12 و 13 فروردین مصادف با ایام‌البیض (از 13 تا 15 رجب‌المرجب) برگزار می‌شود، تلاوت قرآن، زیارت عاشورا، قرائت دعای ام داود، برگزاری گفتمان‌‌های دینی، بیان تفسیر قرآن و پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی از مهم‌ترین برنامه‌های اعتکاف کنندگان در این ایام است.
9887/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.