شهردار دزفول روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:اقامتگاه نوروزی دزفول با داربودن امکاناتی چون حمام ،سرویس بهداشتی،اغذیه فروشی ،نانوایی ،اتوبوس و تاکسی گردشگری برای دزفول گردی آماده استقبال از مسافران نوروزی است .
محمدعلی دوایی فر با بیان اینکه اقامتگاه نوروزی دزفول شامل 125 اتاقک و 75 سکو برای اسکان مسافران نوروزی است گفت:طبق برنامه پنج سفره هفت سین در پنج نقطه شهر دزفول برپا می شود که سه سفره محلی بوده و در چیدمان آنها از کپو و ظروف دوران چغامیش در ابعاد بزرگ استفاده خواهد شد .
وی افزود:در آستانه نوروز کار رنگ آمیزی معابر و جدول ها ،المان های شهری ، تامین روشنایی پارک ها و سرویس های بهداشتی ،لکه گیری آسفالت خیابانهای اصلی و فرعی،مرمت کف پوش خیابانها ،هرس درختان و درختکاری در حال انجام است .
دوایی فر ادامه داد:همچنین 20 هزار نقشه گردشگری در پنج ورودی شهر دزفول در ایستگاه های از من بپرس شهرداری بین مسافران توزیع می شود.
شهردار دزفول گفت:به شهروندانی که اقدام به تحویل ماهی قرمز سفره هفت سین به باغ پرندگان دزفول کنند کتابچه رایگان اهدا می شود.
***نصب بیش از 80 لانه پرنده در بوستان ساحلی علی کله
شهردار دزفول هدف از نصب لانه پرندگان در بوستان ساحلی را شاداب سازی فضای شهر ،حفظ اکوسیستم منطقه و ترویج فرهنگ مراقبت از پرندگان دانست و گفت: این طرح در سایر بوستان های دزفول نیز اجرا می شود.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول نیز از اقدام شهرداری دزفول در نصب لانه پرندگان در پارک ساحلی علی کله تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود اینگونه اقدام ها در ترویج فرهنگ حفاظت از حیات وحش و برخورداری شهرها از فضاهای مطلوب محیط زیستی موثر باشد .
فرهاد قلی نژاد افزود:شهر دزفول با برخورداری از پارکهای ساحلی و فضاهای تفریحی یکی از شهرهای مهم گردشگری استان خوزستان و کشور بوده که برنامه های گوناگونی در راستای توسعه گردشگری طبیعی در این شهرستان در دست اجراست.
شهر دزفول و نیز بخش های کوهستانی سردشت و شهیون در ایام تعطیلات نوروز میزبان مسافران و گردشگران از نقاط مختلف کشور است.
7278/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.