تعدادی از کارکنان این شرکت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ضمن اعتراض به کاهش پایه حقوق خود ، خواستار اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت شدند.
به گزارش ایرنا کارکنان معترض کاغذ پارس که در هوای سرد و گرد و خاک در مقابل ساختمان مدیریت این شرکت تجمع کرده بودند پیگیری مطالبات صنفی خود را از سوی هیات مدیره گروه صنایع کاغذ پارس خواستار شدند.
به گفته آنان حقوق آذرماه کارکنان شاغل در این شرکت نسبت به ماه های گذشته کاهش داشته است.
رئیس هیات مدیره گروه صنایع کاغذ پارس هفت تپه نیز در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت خبر داد و گفت: مواردی از اجرای این طرح مورد انتقاد کارکنان قرار گرفته که در دست پیگیری برای برطرف شدن است.
محمدجواد مقدم با بیان اینکه با تلاش مجموعه اعضای هیات مدیره حقوق کارکنان این شرکت بدون تاخیر به موقع پرداخت می شود افزود: طرح طبقه بندی مشاغل از هفته گذشته در این شرکت اجرا شده است.
وی اظهار کرد: با اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برخی کارکنان مدعی اند پایه حقوق آنها کاهش یافته در حالیکه در اجرای این طرح تلاش شده نه تنها پایه حقوق کارکنان کم نشود بلکه افزایش یابد و در این راستا از یک شرکت مشاوره ای با تجربه برای اجرای طبقه بندی مشاغل استفاده شده است.
رئیس هیات مدیره گروه صنایع کاغذ پارس اظهار کرد: به منظور رفع ابهام از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت و نیز برطرف شدن سوء تفاهم مورد نظر کارکنان ، در چند روز آینده نشست مشترکی برگزار می شود. ضمن اینکه در صورتیکه در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل اشتباهی صورت گرفته اصلاح خواهد شد.
مقدم با بیان اینکه تمام نیروهای شاغل در این شرکت از نیروهای پیمانکاری می باشند اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد گروه صنایع کاغذ پارس ، تلاش هیات مدیره بر بهره مندی همه کارکنان از منافع حاصل از این شرکت متمرکز شده است.
گروه صنایع کاغذپارس در سال 1346 در شمال خوزستان تاسیس و در سال 1349 به عنوان نخستین واحد تولید کاغذ از خمیر به بهره برداری رسید.
سهام این شرکت در سال 1392 به بخش خصوصی واگذار شد و گروه صنعتی گلریز قم هم اکنون سهامدار گروه صنایع کاغذ پارس است.
گروه صنایع کاغذپارس ، نخستین واحد تولید کننده ی کاغذ از خمیر باگاس (تفاله نیشکر) تولید کننده انواع خمیر کاغذ - کاغذ چاپ و تحریر - فلوتینگ - کرافت لاینر برد است که در کنار کشت و صنعت نیشکر هفت تپه احداث شده است.
افزون بر 500 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.
6068/7280
خبرنگار:مجتبی پناهی **انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.