مدیر گروه سلامت خانواده، جمعیت، تغذیه و مدارس دانشکده علوم پزشکی آبادان، از برگزاری همایش آسیب‌ های اجتماعی و پیشگیری از طلاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بلقیس افکانه اظهار کرد: همایش 3 روزه آسیب‌ های اجتماعی و پیشگیری از طلاق به میزبانی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در سینما مهر این شهرستان برگزار شد و 2 روز دیگر نیز در خرمشهر و شادگان اجرایی می‌شود.

وی در همین خصوص با اعلام این موضوع که  ناصر صبحی قراملکی، روانشناس به عنوان سخنران در این همایش حضور داشت، افزود: این همایش پیرو فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با موضوعاتی هم چون شادابی و نشاط جوانان، تحکیم بنیان خانواده، فرزند آوری، مهارت های ارتباطی و پیشگیری از طلاق برگزار شد.

مدیر گروه سلامت خانواده، جمعیت، تغذیه و مدارس دانشکده علوم پزشکی آبادان، افزود: گروه هدف این گردهمایی زوج‌ های جوان، افرادی که در آستانه ازدواج هستند و به صورت کلی جوانان 3 شهر آبادان، خرمشهر و شادگان هستند.

وی در پایان بیان کرد: هدف غایی برگزاری این همایش آشنایی جوانان با موضوع تحکیم بنیان خانواده و استفاده کاربردی از آن در زندگی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.