به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود:هر دولتی که در مسیر مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام قدم برداشته ،در کنار مردم و موفق بوده است.
وی بیان کرد:در طول تاریخ استکبار جهانی با تمام تلاش برای کمرنگ کردن ارزش های اسلام برنامه داشته که این برنامه ها همواره با کمک خداوند و هوشیاری ملت و مسئولان ناکام مانده اند.
امام جمعه اندیمشک با اشاره به بدعهدی دشمن در بحث برجام اظهار کرد:ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرده لذا دشمنان نتوانستند از آن برای محدود کردن توان موشکی ما استفاده کنند.
وی با تشریح فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این خصوص افزود: توان دفاعی ما قابل مذاکره نیست و هر تهدیدی را با قاطعیت و هوشیاری پاسخ خواهیم داد.
وی با تسلیت ایام اربعین حسینی ، این ایام را سراسر شور و اشتیاق به حضرت سید الشهدا علیه السلام دانست و گفت: اربعین یک تجمع بزرگ مسلمین است که نماد شیعه و در خط ولایت می باشد.
حجت الاسلام حسینی نوری افزود:بیشترین خادمان داوطلب در این ایام به زائران خدمت می کنند و تحقق ارزش های اسلامی در این ایام قابل مشاهده است.
وی با اشاره به روز فرهنگ عمومی گفت:فرهنگ عمومی یعنی آنچه مردم با آن سرو کار دارند لذا مسائل بسیاری را در جامعه شامل می شود که باید با دقت و ظرافت به این مسائل اهتمام شود.
7281 /6068
خبرنگار:زهرا دهقان** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.