به گزارش ایرنا محمود واعظی روز جمعه در بدو ورود به خوزستان در جمع خبرنگاران در فرودگاه اهواز با اشاره به برنامه های سفر خود اظهار کرد: زائران اربعین حسینی و بحث تردد زائران همواره برای دولت از اهمیت بالایی برخوردار است و نیاز است برای سهولت در تردد آن ها و ارائه خدمات بهترین تسهیلات برای زائران در نظر گرفته شود.
وی افزود: یکی از اقداماتی که در حال حاضر برای ریاست جمهوری دارای اهمیت است، بحث خدمات دهی به زائران و امور آن ها در مرز ایران و عراق است.
رییس دفتر ریاست جمهوری ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که باعث شد به خوزستان سفر کنم، انتقال مسائل و مشکلات خوزستان به مرکز است.
وی تصریح کرد: در این سفر از نزدیک خدمتگزاران به زائران اربعین را ملاقات می کنم تا اگر نکاتی وجود دارد که باید مورد توجه مسولان و مردم قرار بگیرد، بیشتر به آن ها توجه شود.
محمود واعظی رییس دفتر ریاست جمهوری به منظور بازدید از دومرز چذابه و شلمچه صبح جمعه از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز وارد خوزستان شد.
به گزارش ایرنا واعظی در این سفر یک روزه خود قرار است ابتدا از مرز چذابه و تردد زائران اربعین حسینی بازدید کرده و پس از آن در مرز شلمچه حضور یابد .
ادای احترام به مقام شامخ شهدای یادمان شلمچه و حضور در ستاد اربعین باحضور مدیران و مسئولان استان در شهرستان آبادان از دیگر برنامه‌های محمود واعظی است.
استاندار خوزستان برای استقبال از واعظی در فرودگاه حضور یافت.
7152/6064
خبرنگار: محمد رضا خبازان** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.