به گزارش ایرنا دیدار بین دو تیم واترپلوی نفت امیدیه و هیات شنای اصفهان روز پنجشنبه ششم مهرماه به میزبانی امیدیه برگزار شد که در نهایت با برتری قاطعانه 12 بر یک به سود نفتی های امیدیه به پایان رسید.
تیم نفت امیدیه در حالی به مصاف هیات شنای اصفهان می رفت که هفته قبل تیم سختکوش نیروی زمینی را از پیش رو برداشتند و با 4 امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه سوم جدول قرار داشتند.
از نکات جالب توجه در این دیدار حضور تماشاگران پرشور نفت امیدیه بود که با تشویق های پی در پی خود جذابیت بازی را بیشتر می کردند.
تیم نفت امیدیه که از بازیکنان با تجربه و ملی پوش خوبی بهره می برد در این دیدار بیشتر به بازیکنان ذخیره خود میدان داد این در حالی است که نماینده اصفهان تجربه کافی در لیگ برتر تر را ندارد.
نفتی های امیدیه در همان کوارتر اول و دوم بازی با شوت های بی نقص خود راه رسیدن به دروازه حریف را به خوبی بلد شدند و با نتیجه 6 بر صفر پیروز نیمه اول این دیدار شدند.
در نیمه دوم، بازیکنان نفت امیدیه که از تجربه بیشتری برخوردار بودند توپ و میدان را به خوبی در اختیار گرفتند و حملات بیشماری بر روی دروازه نیروی زمینی انجام دادند که در نهایت با برتری 12 بر یک پیروزی این میدان شدند.
تیم نفت امیدیه با این برد 6 امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت همچنین هیات شنای اصفهان با سه باخت در قعر جدول جای گرفت.
تیم واترپلو نفت امیدیه هفته آینده میزبان تیم شهید نوفلاح تهران خواهد بود.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار : محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.