سید سیروس پورموسوی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازیکنانم تاکنون صد در صد انتظارات را برآورده کردند و به لحاظ فنی و اخلاقی بسیار عالی نشان دادند و در ادامه قطعا حرف های بسیاری برای گفتن دارند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که رقابت و برادری در فولاد حرف اول را می زند افزود: خوشبختانه بازیکنان فولاد خود را باور کرده اند و تشنه رسیدن به قله های موفقیت هستند. در حال حاضر شرایط تیم به شکلی است که بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با یکدیگر به رقابت می پردازند. مطمئنا اگر با همین روحیه ادامه دهیم نتایج بسیار خوبی کسب خواهیم کرد.
وی با اشاره به این که در تیم فولاد ترکیب ثابتی وجود ندارد و در هر بازی امکان آن وجود دارد که ترکیب تیم تغییر کند افزود: پس از هر بازی در اوایل هفته تمرینات عمومی برای همه بازیکنان برگزار می کنیم و این فرصت را به آنها می دهیم تا خود را نشان دهند و بعد از آن ارنج اصلی تیم را انتخاب می کنیم.
پورموسوی در خصوص بازی تیمش مقابل نفت آبادان در هفته هفتم گفت: صنعت نفت امسال متفاوت با سال های قبل است به همین دلیل فکر می کنم بازی سختی در برابر این تیم خواهیم داشت اما امیدوارم دربی خوزستان یکی از قشنگ ترین بازی های لیگ شود. قطعا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با دست پر از آبادان خارج شویم.
وی با بیان این که تیم صنعت نفت آبادان در یارگیری بسیار خوب عمل کرده و از چند بازیکن خوب خارجی بهره مند است افزود: با تمام این اوصاف باید بگویم که حریفان خود را با سال های قبل مقایسه نمی کنیم چرا که تیم ما نیز کاملا جدید است و باید با کار و تلاش فراوان نتایج مفیدی کسب کنیم. مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه حمایت خوب و جامعی از من و تیمم داشته اند لذا امیدوارم بتوانیم شایستگی های خود را به آن ها و تمام هواداران فولاد نشان دهیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که تیم فولاد خوزستان در خط دفاعی متزلزل نشان داده می دهد افزود: ما از همان اول فصل گفتیم که به یک دفاع وسط نیاز داریم و به خوبی از کمبود بازیکن در این پست آگاه بودیم اما باید بگویم که بازیکنانم تاکنون بسیار خوب بازی کردند. با مصدومیت ایوب والی و در اختیار نداشتن این بازیکن در سه هفته از رقابت ها مجبور شدیم از میلاد بدرقه در پست غیر تخصصی اش استفاده کنیم که به لحاظ فنی بسیار خوب نشان داد و نسبت به عملکرد آن رضایت کامل داشتیم.
به گزارش ایرنا، دیدار بین 2 تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر روز جمعه در آبادان برگزار می شود. سرخپوشان اهوازی در حال حاضر با کسب 10 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند همچنین تیم صنعت نفت آبادان با کسب 7 امتیاز در جایگاه یازدهم جای گرفته است.

6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.