در مراسمی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از اساتید انجمن خوشنویسان این شهرستان، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در این مراسم بر ضرورت انسجام بیش از پیش هنرمندان جهت برگزاری برنامه های هنری تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش انجمن های فرهنگی هنری بر کشف و تربیت هنرمندان و  ایجاد فضایی سالم جهت توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری، انجمن خوشنویسان شوشتر را یکی از موفق ترین و پرکاترین انجمن ها در جذب و تربیت هنرمندان این عرصه عنوان و خاطرنشان کرد: خوشنویسی یک هنر معناگرا و معنویت گرا است و ساختار این هنر به گونه ای است که در تهذیب و تربیت نفس و تکوین اخلاق اسلامی، جزو هنرهای پیشتاز است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از آماده بودن فضا برای برگزاری نمایشگاه در شوشتر خبر داد و خواست تا با تلاش و همت هسته مرکزی انجمن خوشنویسان، این اتفاق هنری، در هفته ای که به نام هفته خوشنویسی نام گرفته است نمایشگاه آثار هنرمندان این عرصه، به نمایش گذاشته شود.

ابراهیم دلاوران رئیس انجمن خوشنویسان شوشتر نیز در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از روند فعالیت های انجمن خوشنویسان، از رشد کیفی و کمی این انجمن در شهرستان خبر داد و آمادگی انجمن برای برگزاری نمایشگاه هفته خوشنویسی را اعلام کرد.

در این جلسه، مدرسان انجمن خوشنویسان، با ارایه نظرات و پیشنهادات خود راه های افزایش سطح کیفی فعالیت ها را بررسی و در این خصوص اظهار نظر کردند.

گفتنی است در پایان این جلسه، از زحمات ابراهیم دلاوران، سیدضیاءالدین عسکری، سید مجید سیادتان و نبی اله بیداروند به عنوان مدرسان انجمن خوشنویسان شوشتر تجلیل شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.