تبلیغات انتخاباتی 157 نامزد تائید صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر شوش و چهار شهر تابعه از نخستین ساعات بامداد روز پنجشنبه آغاز شده است.
رضا نجاتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته رسیدگی به تخلفات انتخاباتی ضمن رصد تخلفات احتمالی نامزدهای شوراها مصادیق غیر مجاز در تبلیغات را پیگری و رسیدگی می کند.
وی با اشاره به تشکیل کمیته ی رسیدگی به تخلفات احتمالی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا در این شهرستان گفت: هرگونه تخلف انتخاباتی کاندیداهای شوراها پیگیری و برابر قانون برخورد خواهد شد.
نجاتی گفت: تخلفات احتمالی انتخاباتی کاندیداها با حساسیت و دقت رصد خواهد شد.
وی گفت: دستگاه های عضو این کمیته ، تمامی تخلفات احتمالی اعم از نصب بنر ، اقلام چاپی و تبلیغات سطح شهر را رصد خواهند کرد.
رماندار شهرستان شوش با اشاره اعلام مصادیق مجاز و غیر مجاز تبلیغات به کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر بر حفظ شان و رعایت حال مردم در تبلیغات کاندیداها تاکیدکرد وگفت: تمامی تبلیغات کاندیداها و طرفداران آنها باید در چهارچوب قانون و اخلاق انتخاباتی باشد.
وی راه اندازی کاروان خودریی ، تجمع های بدون مجوز ، سد معبر در خیابان و پیاده روها را ، تجمع در فضای باز ، نصب عکس و پوستر بر روی تابلوهای ادارات، انجام تبلیغات بر روی تاسیسات دولتی و صندوقهای پست ، باجه های تلفن،پست های برق و تلفن را از مصادیق تخلف انتخاباتی عنوان کرد و گفت: درصورت مشاهده بر اساس قانون برخورد خواهد شد.
29 اردیبهشت 2 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنچمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.