به گزارش ایرنا، وی عصر سه شنبه در اجتماع هواداران خود و مردم اهواز در مسجد ارشاد این شهر، افزود: این مقدار شغل را ایجاد می کنیم و همچون تهران که برای هر پروژه ای تابلوی زمان سنج گذاشته ایم برای هر طرحی زمان بندی می گذاریم.
وی در ادامه سخنان خود گفت: دولت یازدهم بدون توجه به ظرفیت های عظیم کشور به خصوص جوانان فرهیخته، مردم را عملا از مدار مدیریت کشور خارج کرده است.
قالیباف افزود: کشور ما با یک درصد جمعیت جهان، پنج درصد منابع طبیعی دنیا را در اختیار دارد ولی جوانان این کشور غنی، در فقر و بیکاری و با درآمد کم به سر می برند و علت آن مدیریت ناکارآمد و بی توجهی به نیروهای جوان و توانمند می باشد.
وی با طرح این سوال که چرا در حوزه اقتصاد به جای آن که امور به مردم واگذار شود فقط چهاردرصدی ها با رانت و بدون هیچ حرکت موثر اقتصادی نبض کار را در دست گرفته اند، افزود: تا زمانی که این چهارصد در مسند قدرت هستند هیچ اتفاقی در کشور نخواهد افتاد.
این نامزد ریاست جمهوری افزود:موقعیت های اقتصادی کشور در اختیار افراد خاص قرار گرفته است و این مشکل اصلی کشور ما است.

* به شعور مردم توهین نکنید
قالیباف در سخنان خود با انتقاد شدید از آنهایی که می گویند ما سایه جنگ را از سر کشور برداشتیم گفت: با این سخنان به شعور و فهم مردم توهین نکنید.
وی گفت: مردم ما را از جنگ و تحریم نترسانید، مردم در برابر هر قدرت مستکبر و متجاوزی ایستاده اند.
این نامزد ریاست جمهوری گفت: اقتصاد بحران اصلی کشور ما است نه سایه جنگ.

* ما مخالف نشاط و شادی نیستیم
قالیباف در ادامه سخنان خود گفت: ما مخالف نشاط و شادی نیستیم، عمیق ترین شادی و نشاط آن است که شغلی برای جوانی ایجاد کنیم.
وی با انتقاد از رئیس دولت یازدهم که می گوید می خواهیم به جامعه نشاط بدهیم گفت: کارنامه ای پس از چهار سال ندارید، پا روی صداقت گذاشتید و گفتید تحول اقتصادی 100روزه ایجاد می کنیم و حال می گویند 40 روز که هیچ 100سال دیگر مشکلات اقتصادی کشور حل نمی شود.
قالیباف با انتقاد از بستن سایت کارانه که به گفته وی با شکایت دولت انجام شد گفت: بالاخره عمر دولت شما به پایان خواهد رسید، شما اگر اهل کار بودید الان سایت کارورزی را راه اندازی نمی کردید، این فرهنگ چهاردرصدی هاست.

* یارانه 250هزار تومانی برای جوانان جویای کار
قالیباف گفت: سال اول دولت، بودجه جاری آن 104هزار میلیارد تومان بود و الان به 330هزار میلیارد تومان رسیده است، یعنی بودجه جاری دولت سه برابر شده ولی برای افراد مستضعفی که نان ندارند حاضر نیستید یارانه را سه برابر کنید.
وی گفت: افزایش سه برابری یارانه ها همان ارزش یارانه 45هزار و 500تومان سال 89 می باشد در واقع ما قدرت خرید مردم را افزایش داده ایم چون ارزش یارانه فعلی 15هزار تومان است.
وی گفت: آنهایی که می گویند «نمی شود، نمی توانیم و نداریم»، دولت را ترک کنند و به دست مردم بدهند.
وی گفت: من در پاسخ این دولت می گویم «داریم، می شود و می توانیم» با اولویت اشتغال و تولید در کشور مشکلات را حل می کنیم.

* خوزستان با این منابع عظیم نفت و گاز، آب خوردن ندارد
قالیباف در سخنان خود با اشاره به وجود منابع عظیم نفت و گاز در خوزستان گفت: این استان با وجود این منابع، آب خوردن ندارد، من در نوروز امسال از همه مناطق حاشیه ای اهواز و روستاهای آن بازدید کرده ام و محرومیت ها را در این مناطق که لوله های نفت و گاز از زیر پای مردم آن عبور می کند دیده ام.
وی گفت: به خوزستان ظلم مضاعف می شود، مالیاتی که از مردم خوزستان گرفته می شود بیشتر از اعتبارات عمرانی است که به استان تخصیص می یابد، آیا این درست است؟
این نامزد ریاست جمهوری گفت: اینجا مهد نفت و گاز و کشاورزی است ولی این استان به این روز رسیده است و علت آن مدیریت ناکارآمد و رویکردهایی است که منافع استان را به سمت چهاردرصدی ها سوق داده است.
قالیباف افزود: ما به چهاردرصدی ها می گوییم با روحیه اشرافی گری، هزینه اعتبارات جاری را سه برابر می کنید ولی برای مردم محروم که نان ندارند حاضر نیستید یارانه را سه برابر کنید.

*خوزستان سرزمین خون و حماسه
قالیباف از خوزستان به عنوان سرزمین خون و حماسه یاد کرد و گفت: به مردم خونگرم و ولایت مدار خوزستان و همه اقوام بختیاری، عرب، عشایر و ایلات و به خصوص جوانان پرشور خوزستان درود می فرستم.
وی گفت: خوزستان به تعبیر امام، دینش را به اسلام ادا کرد و این افتخار بزرگی برای همیشه تاریخ خواهد بود.
قالیباف افزود: به شما مردم خونگرم خوزستان می گویم، خوزستان عزیز در دولت مردم، قلب تپنده تولید و کشاورزی و اشتغال خواهد بود.

*در 29اردیبهشت وضعیت موجود را تغییر دهیم
قالیباف با دعوت مردم برای حضور در انتخابات پیش رو گفت: در 29اردیبهشت وضعیت موجود را تغییر دهید و بعد از آن تحول بزرگ اقتصادی را شروع خواهیم کرد ، 29اردیبهشت پایان دولت چهاردرصدی ها خواهد بود.
/6002/6065 / 1175
خبرنگار:محمدرضا بنوره **انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.