به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه دزفول در این آئین که در بلوار شهید آباد این شهر و در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد ضمن گرامیداشت روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی با توکل بر خدا و بروز کردن جنگ افزارهای نظامی ،یکی از مقتدرترین ارتش های منطقه می باشد.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود:29 فروردین ماه روزی بزرگ برای مردم کشورمان است و روزی است که رهبر فقید انقلاب با رهنمودهای مدبرانه خود بر آگاهی دلاورمردان ارتش نسبت به ماهیت ضداسلامی و ضد مردمی رژیم فاسد پهلوی وجدان های بیدار ارتشیان را در سطوح مختلف به بیداری فرا خواند و زمینه را برای انقلاب اسلامی و ملت به پا خواسته ایران فراهم کرد.
وی افزود:سربازان غیور ارتش برای ملت ایران فداکاری کردند و برای استوارکردن پیوند خود با ملت و نجات کشور از ذلت قیام کردند بطوری که اکنون ارتش در خدمت اسلام است.
امام جمعه دزفول به پیام امام خمینی (ره) در حمایت و پشتیبانی مردم از ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت:امام راحل شخصیتی بزرگ به ارتش داد و توانست ارتش دلاور را برای دفاع از میهن عزیزمان آماده کند .
حجت الاسلام قاضی افزود:اکنون ارتش اسلام دارای هویت و شخصیتی شده که خود اتکاست و دیگر به بیگانگان تکیه ندارد و در زمان تجاوز رژیم بعث نیز با تقدیم ده ها هزار شهید ، جانباز و آزاده دین خود را به اسلام و کشور ادا کرد.
وی بیان کرد:امروز ارتش ایران حافظ امنیت کشور است و روز به روز بر اقتدار خود می افزاید و با اتکا به ایمان و توکل به خدا و به روز کردن جنگ افزارهای نظامی به یکی از مقتدرترین ارتش های منطقه تبدیل شده است.
در این آئین یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در شمال خوزستان از مقابل جایگاه رژه رفته و توان رزمی و دفاعی خود را با تجهیزات نظامی به نماش گذاشتند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.