به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌‌الاسلام والمسلمین مجید شرفی امروز در نخستین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خوزستان در سال 96 اظهار داشت: جلسه بررسی و هم‌اندیشی برای عملی کردن ایده مهم مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال بسیار ضروری است و در این جلسه بنده به سه نکته مهم اشاره می‌کنم.

وی افزود:  نکته نخست این است و همه استحضار دارند که 9 سال پی در پی مقام معظم رهبری به مسئله اقتصاد تاکید می‌فرمایند و دستور می‌دهند که همه ما باید برای تحقق و رونق اقتصاد کشور بسیج شویم  و ما باید این دستور و ابتکار منحصر به فرد مقام معظم رهبری را عملی کنیم.

امام جمعه شادگان گفت: تاکنون دولت‌هایی که به سرکار آمدند تلاش‌های خود را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری انجام داند و به ویژه دولت تدبیر و امید کارهای خوبی در این زمینه انجام داده است اما ما به این مقدار بسنده نمی‌کنیم و روند ما با روندی جهادی باشد.

وی با بیان اینکه روند تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی باید مطابق با حرکت‌های جهادی 8 سال دفاع مقدس باشد به دومین نکته اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین فتوایی که بعد از فتوای تحریم تنباکو توسط میرزای شیرازی بیان شد فتوای مقام معظم رهبری در رابطه عدم استفاده تولیدات خارجی در صورت وجود تولیدات داخلی است.

شرفی گفت: تولید پایدار و کلان  باید ملاک مباحث باشد، تولید اگر شکل بگیرد و در کشور همان گونه که مقام معظم رهبری دستور دادند انجام شود قطعا منشا همه خیرات می‌شود.

وی با اشاره به نکته سوم بیان کرد: ما باید در کنار تولید با توجه به عنوان سال که به اشتغال اشاره دارد که این امر با پرداختن به تولید و بیشتر کردن تولید رخ می‌دهد زیرا امروز مهم‌ترین معضل کشور و به ویژه شهرستان شادگان بیکاری است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614801
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.